Krisekommunikation kræver erfaring og overblik. Jeg har lang erfaring med at håndtere kriser både før, under og efter krisen. Uanset hvor langt man er i krisen, så skal der skabes overblik, træffes beslutninger, lægges en plan - og ikke mindst så skal der handles.
Jeg tilbyder rådgivning 24/7.
Korrekt håndtering af en mediekrise før, under og efter krisen kan gøre en kæmpe forskel for en virksomhed eller organisation.
God krisehåndtering handler om de kriser, du aldrig hører om, fordi de ikke når til pressens spalter.
Du skal vide, hvad der kan udvikle sig til en krise, og beredskabet skal være klar.
Jeg kan både hjælpe med at identificere potentielle kriser, opbygge og træne beredskab.
Når krisen har ramt din organisation eller virksomhed, så skal der handles stærkt. De første dage sætter dagsordenen i pressen, og dine kunder danner hurtigt deres sandhed..
Jeg hjælper med at få overblik og få lagt en strategi på kort tid.
En krise kan ende med at blive en fordel for en virksomhed.
Men det kræver, at man evaluerer og tænker frem. Image skal måske genopbygges, interessenter skal plejes og kommunikationen skal stå endnu skarpere end før.
Den proces kan jeg hjælpe med.
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes